mensbloggen

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Mensbloggen - 6 mars 2012 16:58

Det är så att jag har inga bröst, hur ska jag kunna bada med kompisar, klassen och i sommar?!

Såklart du inte ska låta det hindra dig från att ha kul! Alla är olika, det är det som gör oss speciella. Bry dig inte om det, den som bryr sig mest är faktiskt du! Slappna av och ha kul :-)



Jag mår inte bra psykiskt, men vet inte vad som är fel. Jag mår verkligen jättedåligt, har (ibland) självmordstanar. Vad ska jag göra??

Alla mår dåligt ibland, men jag tycker du ska försöka verkligen försöka tänka varför du mår som du mår? Har du ett bra umgänge? Om du verkligen mår så här dåligt kanske du behöver prata med någon, någon du litar på. Skolsyster, skolpsykolog, lärare. Eller på tjejjourens hemsida har de vissa tider då man kan chatta med en som jobbar där, skulle det kunna vara ett alternativ? För du ska abslout inte gå runt och må som du gör. Hoppas det löser sig, många kramar till dig tjejen <3
 

Jag har en hyfsat stor leverfläck på ryggen, borde jag göra något åt den?

Ändrar den färg och storlek så ska du absolut kolla upp den. Men annars behövs det inte, men om du tycker den är ful, jobbig, irriterande, har ont eller något. Så kan du söka hjälp ändå. Då kanske de kan frysa bort den! :-)



Tack för frågorna, och kom ihåg att ni kan vara 100% anonyma.

Fortsätt fråga, så fortsätter jag svara ;-)

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards