mensbloggen

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Mensbloggen - 9 mars 2012 15:45

från Girl1st


 

Av Mensbloggen - 9 mars 2012 15:17

I det här inlägget så tänkte jag skriva om varför jag startade just den här bloggen. Jag startade den främst för att ni ska få svar på era frågor. Jag vet att det är tusen gånger lättare att fråga om man slipper se personen man pratar med. Dessutom kan alla vara anonyma. Men även för att jag önskade att det skulle funnits en liknande blogg när jag gick igenom mensen och allt vad det innebär. Där jag kunde ha fått svar på alla mina frågor... Istället fick jag gå igenom den perioden av livet helt själv, vilket är både påfrestande och stressaden. Därför startade jag den här bloggen

Som ni förstår så så vill jag såklart ha mer läsare och kommentarer om vad jag ska förbättra! Så snälla underbara fina människor som läser det här, vill ni vara jättttesnälla och göra lite reklam för den här bloggen, eller länka den på http://www.girls1st.se/firstipedia/forsta-mensen/ På högersidan/spalten kan man skicka in länkar, kan ni inte åtminstonde skicka in en länk! (www.mensbloggen.bloggplatsen.se)

Puss & Kram



Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards