mensbloggen

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Mensbloggen - 23 mars 2012 16:39

Man kan faktiskt ha mens i skolan! Ett jättebra tips (om man andvänder tampong) Då är det bara att stoppa ner den i bh:n om man andvänder det. Om inte så kan man alltis stoppa en i fickan eller liknande, de är ju ganska lätta att gömma. Till skillnad från bindor... Men det går det med! Antingen stoppa du en binda i byxan, eller har en i väskan som du smyger ner under tröjan innan toabesöket. Det finns även småaskar som är till för en binda eller två. Lite diskretare! Libresse har ibland "presenter" med bindpaketen, det är så jag fått min ask. ^^ Askarna är väldigt färgglada med roliga motiv :-)


Om du möjligtvis får mens men saknar bindor/tamponger den dagen. Ja, var inte ledsen för det. Fråga en kompis du litar på eller gå till skolsyter där finns det bindor och tamponger man kan få!


libresse



Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards