mensbloggen

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Mensbloggen - 28 mars 2012 18:27

Rubriken säger vad detta inlägg kommer handla om

 

När man har mens så vill man väldigt gärna ligga hemma i sängen med en värmekudde och massa choklad. Någon som känner igen sig? ^^ Man vill inte göra roliga saker som sova över, bada, shoppa osv.

Men jag brukar säga till mig själv: "Låt inte mensen hindra dig från att ha kul!"


Men ex. Man har bestämt sedan flera veckor tillbaks att man ska till en nöjespark med några personer man verkligen har kul med. På samma dag visar det sig att mensen ska komma. Vad gör man? Inget såklart.. Det finns toaletter där med, och bindor/tamponger kan du bara ha i väskan,fickan eller bh:n. Det går att ha mens på andra platser än hemmet! :-)


Gör precis som du gör hemma! Gå inte och var orolig flera veckor innan, det löser sig på ett eller annat sätt när tiden väl är inne! Don't let the fear stop you from living life

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Skapa flashcards