mensbloggen

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Mensbloggen - 13 april 2012 14:14


 

...Mensen faktiskt kan påverkas om man går och oroar sig över den eller liknande. Jag har faktiskt ett lite komiskt exempel, innan jag fick mens så var jag jätte och då menar jag verkligen jätte orolig över att det var något fel med mig...

Men sen kom en dag när jag inte tänkte på det någonting och gissa? Jo, den dagen kom mensen! ^^

Det är inte alls ovanligt att det blir så! Ännu ett expempel (vet inte om jag nämt det förut, dåligt minne) är att vi skulle till en släkting och sova över där, jag visste att mensen skulle komma då. Gick och tänkte på det jätte mycket, men mensen kom aldrig då. Nej, den kom dagen efter att vi kom hem ^^ Haha.

Vad jag försöker säga är att försöka att inte tänka så mycket över mensen och grejer, det löser sig när detväl inträffar. Man ska inte gå och oroa sig över saker som inte ens hänt!

Mensen kan även skjutas upp om man är mycket stressad, ha det i bakhuvudet! Nu byter jag ämne helt, men har ni någonsin tänkt över människokroppen som en fantastisk varelse!! Den har verkligen tänkt på allt.. Ex. Om man stressar mycket så skjuts mensen upp, det är ett tecken på att kroppen inte mår så bra. Då ser man tecknet och ändrar levnadsättet.. Kroppen är en fashinerande maskin!

Av Mensbloggen - 13 april 2012 11:50

 

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards