mensbloggen

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Mensbloggen - 4 maj 2012 21:07

Vissa rakar eller vaxar sitt underliv, det är precis upp till sig själv. Vissa rakar inget, vissa bara lite längst upp medan vissa rakar bort all hår. Det avgör du! Personligen tycker jag det är fräsare om det är rakat, speciellt under mensen Det känns som om det är lättare att hålla rent. Men kom ihåg året finns för att det har en uppgift, i det här fallet att skydda. Lufta underlivet ibland, du kan sova utan trosor när du inte ha mens eller bomullstrosor.

Kom också ihåg att andvända mycket rakgel om du rakar underlivet, finns på bl.a Apotek.


Ta hand om ditt underliv

Kom ihåg att man inte bör tvätta underlivet med vanlig tvål, de torkar ut vilket kan leda till klåda. Köp istället på apoteket imtimtvål eller tvätta bara med vatten. Under mensveckan bör man tvätta underlivet varje dag enligt mig, mycket fräshare!!

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards