mensbloggen

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Mensbloggen - 1 juni 2012 15:24

När man kommer in i puberteten så kommer även brösten. Det hör till utvecklingen att bli kvinna. Vi har olika gener så därför ser även våra bröst olika ut. Smalare tjejer har mindra bröst och kraftigare tjejer har oftast större bröst. Det beror på att brösten till stor del besår av fettvävnad, så desto mer fett man har på kroppen desto större bröst. Generna påverkar till en viss del.


Killarna brukar också bli väldigt intreserad av kvinnokroppen, kanske "råkar" komma åt vissa ställen... Kom ihåg att det är DIN kropp och att du får säga ifrån, de har ingen som helst rätt att t på dig om du såklart inte är med på det.


Här kan ni läsa ett inlägg om olika typer av Bh:ar m.m!


Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Skapa flashcards