mensbloggen

Direktlänk till inlägg 18 juni 2012

Vilken binda ska man andvända?

Av Mensbloggen - 18 juni 2012 12:51

Det är helt en smaksak, enklast är att gå till affären och köpa några olika. Testa dig fram helt enkelt. Men för att underlätta för er har jag gjort två collage till er med Libresse och Always bindor. Lämna en kommentar om jag ska göra liknande collage om något annat märke :-) Det kommer ett likande inlägg om Tamponger någon dag..

Säg gärna vad ni tycker om mina collage




 


 





 


 

Update: Det är alla Libresse bindor men inte alla Always bindor. Always var lite krångligt att leta reda på och det fanns så himla många olika, därför är inte alla som finns med i collaget.

 
 
Ingen bild

Conne

18 juni 2012 14:59

Använder själv Libresse Maxi Goodnight och tycker den är helt underbart skön att ha på sig och den är ett superbra skydd!

 
Ingen bild

Karin

18 juni 2012 22:55

Jättebra inlägg!!!! Tack :-)

Mensbloggen

19 juni 2012 09:07

Aww Tack :-)

 
Ingen bild

Libresse

22 september 2015 17:50

Har använt Always i flera år nu tyckt att den känts säker, men jag har alltid tyckt att den luktar konstigt och har därför inte gillat att gå ut med den och funderade på att skriva till dem och fråga varför de har parfym i en produkt som ska bytas regelbundet och alltså inte bör börja lukta av sig själv.
Provade i alla fall Libresse och är väldigt nöjd, den har inten parfym och man slipper alltså känna sig ofräsch. Hoppas Always tillverkare inser att de inte behöver maskera någon "odör" med parfym eftersom man inte ska vänta så länge att odör uppstår. Men Always har en odör i sig själv. Lite som att spraya parfym på en publik toalett liksom.

Bojkotta parfymerade sanitetsprodukter flickor, det finns ingen parfym i världen som är bättre än mild tvål och vatten.

Mensbloggen

23 september 2015 07:16

Håller helt med!! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mensbloggen - 18 december 2019 10:56

Hej! Bloggen har legat nere, men har skrivit om det mesta som finns att skriva om och svarat på massor av frågor - så det ni undrar över har jag säkert redan skrivit om, om ni kollar tillbaks i arkivet!   Jag tänkte bara dela med mig av ett pre...

Av Mensbloggen - 28 augusti 2018 10:05

  Hej,   Kommentera detta inlägg och berätta   vad ni vill läsa om :) ...

Av Mensbloggen - 5 juni 2018 19:28

En läsare som delar med sig av sin "första mensen historia". Tack, alltid lika kul att läsa om era första mensar!   Jag kommer ihåg min första mens som om den vore igår :) Det var den 9 december 2017 😂Jag hade precis vaknat och skulle som...

Av Mensbloggen - 18 november 2017 14:44

Ett brustet hjärta finns det ingen medicinering på och ont som satan kan det göra. Det kan kännas som att man aldrig kommer bli lycklig igen. Men det stämemr inte, man blir lycklig igen. Man kommer bli kär igen. Men ibland tar det tid, och det behöve...

Av Mensbloggen - 14 november 2017 13:50

Hej, tänkte skriva 21 saker som jag hade sagt till yngre mig om jag hade kunnat gå tillbaks i tiden och prata med mig själv som tonåring.   1. Sluta jämföra dig med dina kompisar. Du är fin som du är och kommer aldrig bli någon annan hur mycket d...

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Skapa flashcards