mensbloggen

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Mensbloggen - 2 juli 2012 09:30

Jag vet inte om ni redan vet, men om inte så tänker jag säga det igen: Man kan inte bada med binda! Det finns flera bra anlidningar till varför.. 1. Bindan suger upp havsvattnet och är färför full (=kommer inte suga upp mensen) 2. Det är stor risk att bindan lossnar när den blir blöt för att klistret släpper. 3. Den finns en risk att andra ser bindan genom bikinin när man är på land.

Om man verkligen vill bada när man har mens så gör det, men inte med binda! Då är tampong jättepraktiskt. Testa, någon gång måste vara den första :) Börja med den minsta storleken (gult paket) och följ beskrivningen man får med varje tamponpaket. Lycka till!



Ps. Om ni har frågor till mig så rekomenderar jag att ni frågar/mailar mig denna vecka, för efter denna vecka kommer jag inte ha tillgång till internet. Berättar mer om det senare. Ds.

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Skapa flashcards