mensbloggen

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Mensbloggen - 3 juli 2012 10:11

Här kommer ett collage om Libresse tamponger, hade helt glömt bort de.. ;-) Om man har väldigt riklig mens så är Ob:s tamponger bättre för de har en tampong med ännu mer uppsugningförmåga, sex droppar. Medans Libresse "bästa" har 4 droppar. Men man kan byta oftara och/eller andvända binda under. Allt går att lösa!  Måste säga att Libresse design är lite mer tilltalande, såklart ska inte det avgöra.. Vilket tampongmärke man andvänder är en smaksak, mitt bästa tips är att testa båda så att du får en egen uppfattning. Dessa tamponger kostar runt 25-30 kr på en mataffär.

De ändrar bilden/mönstret på tampongasken då och då, men kom bara ihåg färgen. Gul-Mini Blå-Normal Rosa-Super


Vill du beställa från internet?

Mini Normal Super



 


Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards