mensbloggen

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Mensbloggen - 6 augusti 2012 10:16

Har suttit och frunderat lite och har kommit på att jag skulle kunna ha en specifik dag och tid då ni får chansen att chatta med mig. (msn) Det behöver inte handla om mens, utan öven om ni mår allmänt dåligt och bara vill chatta med någon och skriva av er och få peppning, stöd m.m


Kom ihåg att även om jag ser era mailadresser (msn) så bryr jag mig inte!! Jag kollar inte upp någonting. Ni anar inte hur glad jag blir när jag får chansen att hjälpa er, det gör min dag. Jag älskar att hjälpa andra människor!!



Så snälla ni kommentera detta inlägg och säg vad ni tycker om min idé! Och om flera verkar gilla den så kommer jag testa det någon dag...  Ni får också gärna skriva om ni skulle chatta med mig om ni nu fick chansen.

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Skapa flashcards