mensbloggen

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Mensbloggen - 12 september 2012 16:10

Hej på er! Ledsen för min dåliga uppdatering men har tyävrr ingen tid. Lägger det mesta av min tid på skolan och den lilla tid som är kvar spenderar jag gärna med familjen. Ärligt talat så gör jag knappt något annat än att plugga...


Hur som helst tänkte be er om en lite tjänst!?! Ni skulle göra mig superduper glad om ni som läser det här kan slänga iväg en liten kommentar (till detta inlägg) Jag är så grymt nyfiken hur ni hittade till den här bloggen, och jag menar verkligen SUPER-DUPER-NYFIKEN ! ! ! ! (Var det via någon hemsida, google, slumpen osv.osv..)

Och tänk nu inte så här, äh det orkar jag inte det får dem andra göra.... För jag vill veta från vart enda en av er!!! Please. Jag tänkte eftersom jag svarar på era frågor så kan ni väl svara på mig ;-) ni får vara anonyma


Kram på er och Tack på förhand <3 :-)

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Skapa flashcards