mensbloggen

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Mensbloggen - 15 september 2012 16:45

Hallå :-) Hoppas ni har haft en trevlig Lördag so far! Måste bara säga att flera av er har börjat kalla mig Kitty, men jag är inte Kitty, Hihi :]


Fick en fråga för några dagar sedan om jag kunde lägga upp videos om tafs, men kan skriva om det för hittade inga bra videos. Tafs innebär imprincip att två personer rör vid varandra, det kan vara hålla handen eller på bröstet, ta på varandra osv. Vanligtvis går man inte runt till främlingar och tar på dem, men någon man kännt länge och gillar. Ala uppfattar tafs olika, en de tycker det är när man tar på någons rumpa medan andra tycker det är att hålla handen.. Så man kan tycka lite vad man vill vad som räknas som tafs och vad som inte gör. Det finns inget rätt eller fel!


Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards