mensbloggen

Alla inlägg den 29 september 2012

Av Mensbloggen - 29 september 2012 13:58

Innan jag börjar skriva om det rubriken säger så vill jag bara säga att under vardagarna så kommer jag inte blogga då svarar jag bara på frågor, mail och kommentarer! Och sen under hegerna kommer jag blogga om vad jag kommer på samt era tips & ideér. Jag svarar på frågor varje dag 7 dagar i veckan :-)

 

 

 

Nu kommer ett inlägg om kärlek som önskades. Visst kan kärlek var underbart, speciellt om den är besvarad!! Kärlek är något som alla behöver för att vara motiverad till livet.. Kärlek behöver inte vara mellan en tjej och kille, det kan vara mellan ens bässsta kompisar, till familjen, hunden osv.. Kärlek är ett SÅ himla stort ämne och alla tolkar det olika, det finns inget rätt eller fel. Man kan inte påverka ens känslor, de bara kommer och ibland så försvinner det även. 

När man blir kär i någon så kan man inte sluta tänka på den personen, man kanske blir nervös när man är med den eller får fjärilar i magen... Oavsett vad så borde man inte ignorera det, som jag tror är ganska vanligt. Man väntar alltid på att den andra ska ta första steget, man kanske inte vågar vara den som tar första steget. Men tänk om den andra inte heller vågar det? Det är inte heller säkert att den känner som du gör men om du frågar så slipper du gå och undra. Jag kommer ihåg när jag gick i sexan, det var en kille i paralellklassen som verkligen var jättttekär i mig och jag vet det för att han berättade det för mig! Han var verkligen hur gullllig som helst, en riktig gentleman, en flickas dröm. MEN jag gjorde ett STOOOORT misstag. Jag kan inte fatta att jag berättar det här, men jag gör det för att ni INTE ska göra samma, deal?! Jo det var så att han var en tönt, och jag var för feg för vad alla andra skulle säga om vi blev tillsammans. Jag kan seriöst inte fatta att jag lät mig tänka så, varför ska man bry sig om andra? Jag tror faktiskt vi kunde varit perfekt tillsammans, vi var braa kompisar på lågstadiet så vi kände varandra. Vi tyckte lika och var allmänt lika på insidan. Så vad jag vill få ut av detta är att om ni gillar någon så GO FOR IT, bry er inte andras åsikter det är DITT liv!!  Gör inte samma misstag som mig, jag undrar ALLTID hur mitt liv sett ut idag om det blivit vi två, var han the love of my life? Det kommer jag troligen aldrig får reda på.


Min dröm är att hitta en drömkille, en gentleman och ha ett förhållhande som man ser i filmer. De vill jag och jag kommer inte ge upp! Jag vet att ingen är perfekt och det är det som gör det perfekt! Jag ska hitta honom, det finns en halva till alla er där ute. Av 6 miljarder människor så finns det en som hör till er, ge det tid och ni kommer hitta honom eller henne. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Maila mig era kärlekshistorier till: mens_fraga@hotmail.se


 




Collage made by me

Pics from we<3it


Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Skapa flashcards