mensbloggen

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Mensbloggen - 30 september 2012 11:26

Tänkte dela med mig av ett litet tips som jag tycker ni alla som inte gör borde följa. Jag själv har det och har faktiskt haft nytta av det ett antal gånger. Att nämligen göra i ordning ett litet emergency kit, nödsituvationskit. Att ta en liten necesär och ha några bindor i, våtservetter och kanske några tamponger och att sedan alltid ha den i väskan. Om man byter väska så är det bara att ta necesären och slänga i den i den nya väskan. Superenkelt! 

I början när mensen är oregelbunden kan det vara bra, men även om man inte fått mens än så är man beredd eller om man har regelbunden mens, bara glömt att den ska komma, eller kanske om eran kompis har glömt och behöver. Detta kan alla ha och det är jätteenkelt och praktiskt. :-) Åh jag fick just en rolig idé, kan vi inte göra så att ni mailar bilder på era emergency kit så lägger jag upp en bild på mitt, det vore superkul. Det kan även ge inspiration till andra!! Om ni mailar mig så kommer det i så fall upp nästa helg :) Min mailadress är som vanligt mens_fraga@hotmail.se


 

Mens · Tips

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards