mensbloggen

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Mensbloggen - 30 oktober 2012 17:48

Jag tror de flesta håller med mig när jag säger att mensen kan vara rena helvete! Visst finns det fördelar med mens och jag försöker få er att se det från de ljusa sidan att kroppen fungerar som den ska, att ni är en vuxen mogen kvinna... Men det är väl typ dem fördelarna som finns, okej nu ska jag inte vara så PMS:ig! När jag har en hemsk mens så brukar jag trösta mig med att alla kvinnor genomlider samma helvete, det hjälper faktiskt! 

Okej när jag tänker efter så finns det lite mer fördelar än de ovan, typ vara hemma ligga i sängen och lyssna på musik, se på film, bli ompysslad... Men jag tror de flesta tjejer kan rabbla mer nackdelar än fördelar? Speciellt under själva veckan.


En till sak som kan få upp mitt humör under mensen är att tänka att vi tjejer upplever något (mensen) som killar ALDRIG kommer få! mohaha.. Det är ju överallt att killar är starkar än tjejer och blabla.. ni vet, men inte på denna punkt! Jag menar kan killar blöda i en vecka och ändå leva? ;-) Mensen är något som alla tjejer hela världen över har gemensamt som killar aldrig kommer förstå sig på. 


Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards