mensbloggen

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Mensbloggen - 2 november 2012 15:15

Längesen jag skrev något i kategorin Kärlek! Kanske dags för det. ^^ Nu på hösten vad är inte mysigare än att mysa med en go´ person med tända lavande ljus och kanske en härlig romantisk film hemma i soffan. Min favoritdel med hösten är nog mörkret, när det blir mörkare ut, det är verkligen den perfekta årstiden för att mysa hemma i soffan, håller ni inte med?

Långa och sena kvällar framför tv:n och djupa samtal med en nära vän sent på kvällskvisten, det är härligt det. Så ta vara på hösten nu, det är mysigt med regn när man sitter in framför en mysig film.

 

collage made by me, pics from we<3it

 

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards