mensbloggen

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Mensbloggen - 7 december 2012 14:53

På senatse tiden har jag fått frågor från tjejer som är oroliga över olika saker... Oftast om saker kring mensen, men kroppen utvecklas i sin egen takt så det är verkligen inget man ska gå och vara orolig över! Hur mycket man än tänker och oroar sig så kommer inte kroppen utvecklas fortare för det, so stop wasting your time. Det är inget fel på er om ni inte ser ut och utvecklas som era kompisar,man ska inte jämföra sig med andra i sin omgivning! Önska inte att du var född i en annan kropp, för det finns dem som skulle kunna döda för att vara du! 


Vi har det himla bra i detta land vi, och vi är inte perfekta men det finns alltid de som har det värre. Jag menar kolla bara på nyheterna och allt som händer nera i Egypten och Syrien osv... Våra problem är som ett knapphålshuvud om man jämför med vad som pågår där. Vad jag vill komma fram till är att ni ska sluta oroa er, det är inget fel på er. Det är ni som är unika! 



Av Mensbloggen - 7 december 2012 08:00





"Don't cry when the sun is gone, because the tears won't let you see the stars."

 

 

 

Tumblr_mdhxffgb9h1rkq7uwo1_500_large





Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards