mensbloggen

Alla inlägg den 29 december 2012

Av Mensbloggen - 29 december 2012 15:35

Hej på er! Hoppas ni haft en lite bättre dag än vad jag har.. Usch själv har jag spenderat dagen och gårdagen i sängen med en hemsk jävla mensvärk. Har aldrig haft en sån mensvärk att jag typ börjar gråta och bara vill skrika, men nu har jag upplevt det också... För tillfället känns det bra, så håller tummarna för att den inte kommer tillbaka. Har också insett att alla mina blogginlägg om hur man kan lindra mensvärken är väldigt olockande när man väl ligger där. Då vill man typ inte göra något, bara ligga så stilla som möjligt och försöka sova bort det. Fast en alvedon hade nog hjälpt och kanske en värmekudde med, men just då så tyckte jag inte det. ^^ 

   

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards