mensbloggen

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Mensbloggen - 26 januari 2013 16:47

Detta är jag

 

 

 

 Här ovan kan ni se en kort beskrivning av mig. :) Mitt namn är då Emma jag är en helt vanlig tjej som spenderar mina dagar i skolan. Jag är en person som verkligen vill alla väl, jag vill kunna hjälpa alla, haha. En omöjlighet! Det värmer verkligen om hjärtat mitt när jag kan hjälpa någon eller göra någons dag lite bättre. Det är nog den huvudsakliga anledningen till att jag skapade denna blogg, för att kunna hjälpa andra och dela med mig av kunskap. Jag vet hur det är att vara ensam i ett rum fullllt med folk, inte ha någon att dela sina inre tankar med. Jag har gått igenom väldigt mycket helt själv, på egen hand. Hur som helst den största anledningen till att jag skapade denna blogg är att jag vill kunna vara den personen för er som inte jag hade, den ni kan dela era inre tankar med. Förutom denna blogg så driver jag ett instagram konto (1k + followers) med fina texter som ska hjälpa andra till en bättre dag, glömde jag säga att jag gillar att hjälpa folk? ^^


Jag är utåt en väldigt glad tjej men har en väldigt mycket tankar cirkulerande i huvudet. Både negativa och possitiva. Jag har många vänner, men inte lika många "rikitga" vänner. Det är såå många ytliga människor i dagens samhälle. På fritiden så läggs mycket tid på skolan, men jag spenderar även tid med vänner och min familj såklart! Familjen är det viktigaste jag har, och såklart mina få men riktigt bra vänner :)


Jag tycker det är väldigt roligt med att göra olika fresyrer, dock blir det inte alltid som jag tänkt mig... Men jag kollar på youtube och lär mig! Jag brukar även kolla olika sminkningar och sådannt, jag önskar verkligen att jag var bättre på sånt. Men visst blir det skillnad ju mer jag övar. 


Frågor ni ställt till mig:


Hur gammal är du?

Jag är 17 år


Hur gammal var du när du fick din första mens?

Jag var 14 år.

 

När började du använda tamponger?

När jag haft mens i ca ett år.


Vad heter du?

Emma

 

Vart bor du?

Stockholm


Vad har du för mobil?

Iphone 4s



Jag hoppas ni fått svar och uppdaterar frågeställningen ovan i detta inlägg om det trillar in någon mer fråga :)

 

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards