mensbloggen

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Mensbloggen - 12 mars 2013 21:48

Hej på er :)

Hoppas ni alla mår bra. Vet att uppdateringen här inte är den bästa, och att de få inläggen som kommer inte är superroliga. Men min fantasi är inte på topp och dessutom händer det mycket i skolan nu. Hoppas ni förstår, men jag svarar på era frågor varje dag, alltid något! :) Om ni vill så får ni gärna hjälpa min fantasi och kanske ge förslag på vad jag kan skriva om. Känns lite som jag skriver samma saker.


Har även fått in en menshistoria som ni kan läsa här under:

"Jag fick mensen en dag innan ett disco, jag var så himla nervös jag visste inte vad jag skulle göra jag gick ner och tog en binda från mamma, det gick bra på discot... Sen nu har jag tagit bindor från mamma, mamma har märkt det men inte sagt nått hon har köpt nya hela tiden och igår var jag hos doktorn för jag hade så hög feber så länge då fråga hon'' jag vet ju inte om du har mens eller har du det, då svara jag lite tyst jo jag har det sen dess pratar jag och mamma om vilka bindor vi ska köpa och så."







Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards