mensbloggen

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Mensbloggen - 20 mars 2013 21:36

UPDATE: Läste igenom det här inlägget och that made no sense. Skrev inte ens klart det, får skylla på att klockan var mycket när jag skrev det... Men nu har jag skrivit om hela detta och förhoppningsvis blev det lite mer läsligt.


Varenda liten individ ute i världen är perfekt och normal. Jag tror alla någon gång går igenom en tuffare period i livet, eller kanske flera tuffare perioder. När man kommer till en sån lite jobbigare del av livet så måste man ändå hålla gnistan uppe, lära sig att se på allt det bra och roliga i livet. Det kan vara svårt, men långt ifrån omöjligt. För vi alla har något att vara glad för, det kan jag lova!!


Nu byter jag ämne... ^^ Självförtroendet är något man ständigt måste jobba på. Man kan alltid bygga på det, och en enda liten kommentar kan sänka det till botten igen. Men då ska man inte ge upp, man ska fortsätta bygga och bygga. För hur långt ner man än faller så måste man alltid fortsätta klättra uppåt. Här delar jag mina tips till ett bättre självförtroende. 

- Sträck på dig, var rak i ryggen!!

- Se inte problemen, se möjligheterna.

- Tänk inte "jag kommer aldrig klara detta..." Tänk isället "Jag ska göra mitt bästa..."

- Gör det du egentligen inte vågar



Nu så ska jag ger en uppgift (som jag också ska göra). Jag uppskattar verenda liten själ som tar sig sin tid till detta.

Jo, jag önskar att ni kan kommentera till det här inlägget 10 saker ni gillar med er själva, inte bara utseendet utan insidan också, eller färre om ni inte kommer på 10.

OBS! se inte detta som skryt på något sätt. Det är inte alls så fallet är <3

 

 




Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards