mensbloggen

Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Mensbloggen - 28 mars 2013 19:05

Känns som det var evigheter sedan jag skrev om mens, så kanske är på tiden nu :)


Först tänkte jag dela med mig av ett smart tips för de som använder binda. Man kanske inte vet vart man ska "gömma" den i skolan eller hur man ska få med den till toan lite diskret. Mitt absolut bästa tips är att lägga den i någon skolbok i skåpet och sedan bära med böckerna bara. På idrotten tycker jag det är smidigast att ha allt i en necesär som man tar med sig till toan i omklädningsummet. Ingen vet vad som kan vara i, skulle lika gärna kunna vara en deo, tvål eller smink etc.


Kom just och tänka på ett samtal i skolan häromveckan som jag tänkte dela med mig av. Vi höll på med ett grupparbete och så kom vi på något sätt in på ämnet mens... Jag insåg att killarna har ingen aning om hur det är ^^ De sa att det kunde väl inte vara så himla jobbigt och att bli sur över m.m Fast det sa också att de var glada att de slapp det.. Haha, men vi tjejer har alla något gemensamt som ingen kille någonsin kommer förstå. That's the truth :)



Jag hoppas ni får en superduperbra påsk med massor utav godis! :)

 





Mens · Tips

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards