mensbloggen

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Mensbloggen - 1 maj 2013 11:30

Vi kan inte påverka hur stora eller små bröst vi får, vad vi däremot kan göra är att lära oss älska de vi får. Många är väldigt missnöjda över sina bröst, antingen är de för små eller för stora, aldrig perfekta! Vad som påverka hur stora brsöten bli är generna, men även vikten. Bröst består till största delen av fettvävnad vilket innebär att personer med mer fett ofta har större bröst. Så därför har ofta smala personer mindre bröst. Men brösten växer länge, ändå upp till 20 års åldern.


Jag tycker däremot inte man ska lägga en sån tyngd kring storleken på ens bröst, för egentligen det är inte det viktigaste här i livet. Och en framtida kille kommer inte välja er som flickvän efter storleken på era bröst för isf är han ingen kille att ha, just saying.



Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Skapa flashcards