mensbloggen

Alla inlägg den 22 juni 2013

Av Mensbloggen - 22 juni 2013 18:15

 


Tänkte dela med mig av en liten historia som hände mig under det första året jag hade mens. Mensen var ganska oregelbunden och hade inte haft den på månader... Hur som helst så åkte vi till landet över en helg. Vi bor gabska trångt där så det är inte så kul att ha mens där och speciellt inte i början som det var då. Jag däremot hade inga tankar om att jag som inte haft mens på länge skulle få det under den där helgen.


Grejen var att på natten så drömde jag att jag fick min mens (hade aldrig gjort det tidigare). När jag sedan vaknar på morgonen och ska gå ut på toan, vad ser jag inte där om bruna flytningar. Min mens börjar alltid så. Jag tycker bara detta var så häftigt att jag drömde om mensen och sedan fick jag den. (Det är inte första gången sedan dess).  Det är verkligen som om kroppen vet och försöker berätta för hjärnan. Lite läskigt men samtidigt fascinerande, människokroppen är verkligen smart på alla sätt och vis.



Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards