mensbloggen

Alla inlägg den 29 juni 2013

Av Mensbloggen - 29 juni 2013 15:29

Tampongerna ni köper i affären, tillexempel OB. Denna typ av tamponger kan inte återanvändas! Man ska heller inte om man tagit ut tampongen stoppa in den igen för att den inte var full ännu. Tar ni ut den, så släng den och sätt in en ny.


Däremot så finns det faktiskt en tampong som man kan tvätta av och använda igen, precis som att det finns tygbindor som man också kan tvätta och återanvända. Hur som helst dessa temponger är mer som en svamp. Dessa såkallade naturtampongerär lite dyrare men håller mycket längre och är såklart miljövänligt. De ser heller inte ut som en "vanlig" tampong på formen eftersom att det som sagt liknar mer en svamp.


Finns att köpa eller läsa mer om här.




Av Mensbloggen - 29 juni 2013 11:50

Sprang över denna bild av en slump och bestämde mig för den att få en del här i bloggen ♥


 


Översättning:

"HON ÄR FUL"

Nej, hon är inte ful, hon är fin. Bara för att du väljer att inte se det fins i någon, så gör inte det denna ful. Du vet inte hur mycket en skråma kan skada en persons självkänsla. Hon har exakt lika mycket känslor som du har. Bara för att någon kan skämta om att du är ful så innebär inte det att hon kan. Hon är fin på alla sätt och vis.

Om du tror att du kan kalla henne ful så tror du väldigt fel!


Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards