mensbloggen

Alla inlägg under juli 2013

Av Mensbloggen - 29 juli 2013 17:39

Om man vill ha vingar på bindorna eller inte är helt en smaksak. Blöder man mer så skulle jag säga att vingar är att föredra men blöder man inte så mycket kan man ha vilket man gillar bäst! Vingar kan oftast kännas tryggare.


Om ni undrar vad jag menar med vingar så innebär det att vissa sorters bindor har vingar man viker ner på undersidan av trosan så sitter den bättre och täcker hela trosan. Vingarna kllistras fastret med klister som sitter på, enkelt!




Av Mensbloggen - 28 juli 2013 11:45

Hej på er, hoppas ni haft det super sedan sist :) Nu har jag internet igen och kan dräför komma med nya inlägg här i bloggen. Ni får gärna lämna förslag på inlägg ni skulle vilja läsa här så ska jag försöka fixa det! Har fått lite saker ni vill att jag ska skriva om under den här tiden så detta inlägg blir några förklaringar på efterfrågade ord.


Onani - Kort sagt så är det att man har "sex med sig själv". Typ smeker sig själv eller använder olika föremål.

Dildo - Som en låtsatsnopp man kan använda vid onani, den vibrerar också.

Runka - Då killen onnanerar.


 


Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards