mensbloggen

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Mensbloggen - 11 augusti 2013 18:26

Okej, det finns en specifik grej som är mig trogen och som jag använder flitigt. Lämnar inte huset utan denna i min väska för den kan komma väl till hands när man minst anar det! Har skrivit om detta lite förut, men om ni inte kan gissa så ska jag berätta att vad jag pratar om är Alcogel. Den brukar komma upp innan jag ska äta något ute, till exempel på restautang eller på skolans toaletter som ibland eller ganska ofta saknar tvål. Om det inte finns vatten och man ska byta tampong så tack för alcogelen! osv....


Vad jag därmot upptäckt är att vissa alcogelar har överdrivet höga priser. Vill ni hitta den billigaste så gå till Apoteket! Här nedan har jag gjort ett collage med olika alcogel JAG HAR TESTAT SJÄLV samt priser, storlek och vad jag tyckte om dessa. :)




Den från Apoteker hjärtat är klart mest prisvärd för den mängden, min nuvarande faktiskt! Den fanns i en mindre storlek också! 

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards