mensbloggen

Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av Mensbloggen - 16 augusti 2013 13:00

 

Av Mensbloggen - 16 augusti 2013 10:40

"Halloj! Nu ska jag berätta om min första mens. Fick den nu i somras! Haha. Jag vaknade, och var jääättekissnödig (fast det är jag alltid när jag vaknar, så inget ovanligt). Gick på toa, och när jag torkade mig och tog upp pappret för att vika det (dålig förklaring men aja) så såg jag att DET VAR HELT TÄCKT AV BLOD! Förstod ju DIREKT att det var mensen, och att något måste göras! Men blev klar. Sen gick jag till min mamma och såg på tv och sennär det var reklam så jag bara "mamma.. asså jag har fått mens!" och hon svarade "ojdå" och sen sprang hon och hämtade bindor till mig (JAG HATADE BINDOR FRÅN FÖRSTA BÖRJAN, USCH) Och sen var jag lättstött och gråtmild resten av dagen. Vilket resulterade i att jag terroriserade en killkompis som fatta nada! woopsi.. Ringde dagen efter och bad om ursäkt ^^ men han fatta inte vad som hände, lol xD

 
Det var min första mens! Har lovat mig själv att nästa mens kommer jag inte sms någon! ^^ xD /Lättstött tjej här ja"
 
 
Om det är fler som vill dela med er av era historier och händelser, så lämna en kommentar eller släng iväg ett mail till mens_fraga@hotmail.se :)
 

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards