mensbloggen

Alla inlägg den 13 september 2013

Av Mensbloggen - 13 september 2013 16:52

Jag kommer själv ihåg i början, de första månaderna jag hade mens hur rädd jag blev varje gång. Blev helt skakis när det var dags... Usch och fy! Så om ni känner igen er så är ni inte ensamma! Kom ihåg att mens är normalt, det är normalt för oss kvinnor att blöda en gång i månaden. Däremot är det en stor förändring i början, för det liknar ju inget annat. Så tro inte att du håller på att dö eller något (som jag gjorde) för det är du verkligen inte. Till er som är rädda, nu bankar vi in i ert huvud att det inte är farligt och att det är något normalt :)


Tyckte bilden var lite rolig, för den visar att (oftast) så blöder man mest på dag 2 och 3 för att sedan avtar mensen. Det är ungefär så det är, men såklart är det olika för alla. Men över lag så är det strukturen på mensen!

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards