mensbloggen

Alla inlägg den 18 september 2013

Av Mensbloggen - 18 september 2013 16:30

Nu tycker jag att alla som känner sig träffade av det jag kommer att säga genast ska sluta med det. Nämligen att jämföra sig med andra. Sluta upp med det! Det kommer inte hjälpa dig till det bättre på något sätt, det enda det kanske gör är att få dig att må sämre. Du är du och alla andra är någon annan. Så istället för att lägga din tid på att drömma om någon annans utseende eller tänka att du kan döda för dennes kropp... Så res på dig och börja kämpa för att få vad du vill med DIN kropp! Vill du ha din bästa kompis platta mage, jamen fixa det då. Bara att börja träna och inte ge upp! Vill du lägga på dig eller ta bort några kilon så se till att uppfylla det, och saker du inte kan påverka. Lär dig att gilla det, för just det drömmer någon annan om. Hur mycket pengar eller vänner eller vad det nu är så kommer vi aldrig bli 100% nöjda. Vi ska alltid sträva steget längre.. Så blicka tillbaks och se vad långt du kommit! Ingen är perfekt, ingen har allt, men det gör inget så länge DU är nöjd med att ha det så.


Citerar Kanye West:

"Someone will always be prettier

someone will always be smarter

someone will always be younger

But they will never be you".



(Klicka på bilden för större)

  



Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards