mensbloggen

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Mensbloggen - 23 september 2013 19:35

Ett tips från mig. Det här gäller er som vill börja använda tampong men inte riktigt vågar ta steget. Testa ett par gånger innan både när du har mens och när du inte har mens att bara stoppa upp ett finger. Det gjorde jag, och tyckte det var en bra "övning"! Man lär sig vart hålet är och hur det är vinklat, den bästa fördelen :)


Kommer ihåg att jag testade detta när jag duschade, i början gick det inte men ju mer jag testade och ju fler gånger desto längre in kom jag. Dessutom kände jag mig säkrare och vågade mer för varje gång. Sedan är det bara att göra likadant fast med en tampong! Däremellan är inte steget så stort. Så detta är verkligen ett bra tips som jag tyckte var bra! Absolut värt att testa enligt mig :)


Ps. Ni får skicka in er headers och/eller bakgrunder till min mail till och med på torsdag så får ni rösta hur min nya header + design ska se ut på fredag! Har inte fått in så många, så skicka gärna mer - Mer info LÄS HÄR :)


Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards