mensbloggen

Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Mensbloggen - 23 oktober 2013 21:37

Vad är då puberteten utan finnar? ... Är du en av de som inte får finnar så var glad - All I have to say. Jag är då en av de lite mindre lyckligt lottade så att säga. Har haft en del problem sen jag gick i sexan, vad jag däremot gjorde var att jag tog tag i det på en gång vilket har varit bra i längden. Har gått på ansiktsbehandlingar lite när det behövs ända sedan åk 6, gör fortfarande. Detta håller min hud i shack och fungerar för mig. Visst det är dyrt, men allt handlar om prioriteringar.


Jag tror däremot bra produkter kan hjälpa, inte ta bort det men underlätta och med tiden så blir det bra när kroppens hormoner blir lite stabilare. Så vad ska man ha för produkter, mitt råd är att om du vill ha billiga och bra - gå och fråga på apoteket. Kan vara bra att veta vad du har för typ av hy så att du köper produkter efter det. Jag köper mina produkter på hälokost. Är nöjd med de! Det är bra att ha en tvål anpassad för ansiktet och en salva som du kan återfukta huden med efter.Skulle vara roligt att läsa om era erfarenheter gällande detta ämne? Och om ni använder, vilka produkter har ni? :)


Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards