mensbloggen

Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av Mensbloggen - 30 oktober 2013 20:18

För vissa kanske det jag snart kommer att säga är helt självklart och för vissa så kanske det inte är lika självlart. Hur som haver, vad jag nu ska säga är att du ska inte använda binda eller tampong om du inte har mens. Så länge du blöder så självklart använde binda och tampong, men när din mens slutar för denna gången så slutar du även med mensskydden. I stället så kan man (om man vill) använda trosskydd, om man till exempel har mycket flytnigar.


Detta är för att underlivet inte mår lika bra av att bara intesängt i en binda och underlivet trivs eller inte med tampong om man inte blöder för denne tampong suger ju upp slidans vätskor istället vilket lätt leder till en torr och irreterad slida. Så när du inte har mens, lufta underlivet! Trosskydd kan man som sagt ha, för de är tunna och "smala" så underlivet kan andas iaf.


Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Skapa flashcards