mensbloggen

Alla inlägg den 24 november 2013

Av Mensbloggen - 24 november 2013 17:48

Denna omröstning kommer bli lite anorlunda. Men ni ska få rösta på en julheader som ska pryda bloggen under december månad (vilket är snart)!! Förslagen har jag gjort och de är här under, men röstar gör ni i menyn på höger. Siffran på bilden representerar siffran i "tabellen" i menyn (där ni röstar).


Den första december kommer headern som fått flest röster att synas högst upp på bloggen som header! :) Kan också tillägga att de 3 olika jag gjort är ganska snarlika (och juliga). RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA


     

Av Mensbloggen - 24 november 2013 16:26

Ett tips till er från en läsare: När jag rakar underlivet får jag såkallade rakfinnar och jag läste någonstans att ansiktsvatten hjälper. Att ta det på en pad tillexempel och dutta på det och de blev faktiskt lite bättre. Tips till de med samma problem!


(Bilden har jag satt ihop, och tog första bästa ansiktsvattnet jag hittade. Så du kan ta det du vill ha, inget specifikt som behövs).


 

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards