mensbloggen

Direktlänk till inlägg 9 december 2013

Periodical

Av Mensbloggen - 9 december 2013 16:45

Såg att Libresse fixat en mensapp som räknar mensen så var tvungen att ladda ner den för att se, vilket jag gjorde för någta månader sedan! Den heter för er som undrar "Periodical". Däremot blev jag lite besviken faktiskt, tycker den var svår att förstå. Det fanns heller ingenstans att lägga ens "sympton". Man kunde fylla in mängen på mensen, mensvärken och humöret. På dessa tre fanns tre steg att välja på... Däremot måste säga att det var väldigt fiffigt att man kunde fixa påminnelser till mobilen! Tumme upp för det.


Måste säga att jag föredrar p-tracker som jag har haft sen tidigare. Vad tycker ni om Libresse mensapp? Hiss/Diss? 

Mitt betyg:


 



'

Mens · Tips
 
 
Ingen bild

en tjej

30 december 2013 19:37

Jag har också en mens app den är jätte bra och brukar stämma varenda gång (kan gå över nån dag eller va tidig) man kan lägga in symtom och hur länge man brukar ha mens och hur lång menscykeln är. Man kan också lägga till om man har haft sex :) appen heter P tracker Lite :) finns både till app store och android :)

Mensbloggen

30 december 2013 20:04

Har den också :) Tycker den är bäst hittills av de jag testat!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mensbloggen - 18 december 2019 10:56

Hej! Bloggen har legat nere, men har skrivit om det mesta som finns att skriva om och svarat på massor av frågor - så det ni undrar över har jag säkert redan skrivit om, om ni kollar tillbaks i arkivet!   Jag tänkte bara dela med mig av ett pre...

Av Mensbloggen - 28 augusti 2018 10:05

  Hej,   Kommentera detta inlägg och berätta   vad ni vill läsa om :) ...

Av Mensbloggen - 5 juni 2018 19:28

En läsare som delar med sig av sin "första mensen historia". Tack, alltid lika kul att läsa om era första mensar!   Jag kommer ihåg min första mens som om den vore igår :) Det var den 9 december 2017 😂Jag hade precis vaknat och skulle som...

Av Mensbloggen - 18 november 2017 14:44

Ett brustet hjärta finns det ingen medicinering på och ont som satan kan det göra. Det kan kännas som att man aldrig kommer bli lycklig igen. Men det stämemr inte, man blir lycklig igen. Man kommer bli kär igen. Men ibland tar det tid, och det behöve...

Av Mensbloggen - 14 november 2017 13:50

Hej, tänkte skriva 21 saker som jag hade sagt till yngre mig om jag hade kunnat gå tillbaks i tiden och prata med mig själv som tonåring.   1. Sluta jämföra dig med dina kompisar. Du är fin som du är och kommer aldrig bli någon annan hur mycket d...

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Skapa flashcards