mensbloggen

Alla inlägg den 15 december 2013

Av Mensbloggen - 15 december 2013 17:26

Nu har jag aktiverat gästboken på bloggen! Så känner ni att ni har något att skriva eller kanske ris och ros? Så skriv :) Eller bara att du tog en titt i bloggen, man kan vara anonym om man känner för det. Jag hoppas verkligen ni tar er tid och skriver något för jag skulle tycka det var så himlans kul att läsa!!!! 


Update: Jag kan inte svara på frågor i gästboken, där kan ni endast dela era åsikter! :)


 

Av Mensbloggen - 15 december 2013 16:54

DU. ÄR. FIN. SOM. DU. ÄR. Låt ingen någonsin få dig att tro något annat. Det finns många människor där ute som tror att de blir bättre av att trycka ner andra. Faktum är att dessa människor inte alls blir bättre, varken på insidan eller utsidan. Jag tror de flesta har blivit sänkta någon gång, mer eller mindre. Till er (som blivit det) vill jag säga att RES PÅ ER.


Stanna inte kvar nere i källaren där ni blev nerslängda, res er och klättra upp. Fortsätt klättra uppåt och ni kommer passera den här personen som tryckte ner er... Det är så man blir stark. Styrka får människor när de känner sig nere men ändå reser på sig.


"Jag säger välkommen hem

bara kom som du är."

 

~ Välkommen hem - EMD ~


     

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards