mensbloggen

Alla inlägg den 25 december 2013

Av Mensbloggen - 25 december 2013 20:39

Kom ihåg att detta är mina åsikter, och det finns inger rätt eller fel. Allt handlar om ens smak!


När man precis fått mens så är verkligen djungeln bland bindor stor och de flesta börjar ju med bindor för att sedan testa tampoger. Så här delar jag vilka bindor jag tycker är bra för er som inte vet vad ni ska ta på hyllan där i affären! :) Eller bindor att ha i väskan för den som inte fått mens ännu men vill vara beredd. Hoppas att detta kan vara till någon hjälp.


Det finns ju en hel del olika märken, billiga och lite dyrare... Av de jag har testat så är Libresse mina favoritbindor! Always är också stora inom "bind-industrin", men har inte riktigt fastnat för deras bindor... Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men Libresse bindor känns mjukare på något vis, känns även som Libresse sitter på plats bättre (för en som rör sig mycket under natten).


Nedan är bindor jag skulle rekomendera er med lite respektive mycket mens: (Jag rekomenderar bara bindor med vingar eftersom det är vad jag tycker är bäst, man kan känna sig säker och bindan sitter bättre i trosan. (Men det finns såklart bindor utan vingar också om man föredrar det).



(Suck, på sista texten i bilden ovan ska det stå dig, inte sig*..Mitt fel.)

Även Apoteket har bindor, större paket och lägre pris som räcker länge! Men dessa 3 i collaget jag gjorde är vilka jag skulle rekomendera beroende på hur mycket du blöder. Har testat alla (ovan), skulle inte rekomendera något jag inte testat :)  



Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Skapa flashcards