mensbloggen

Alla inlägg den 30 december 2013

Av Mensbloggen - 30 december 2013 20:05

"Snälla kan inte du skriva ett inlägg om att man även fast man har mens ska hitta på roliga saker och inte låta det vara ett hinder. Jag är en sån som lätt blir deppig och inte vill umgås med vänner, rida min ponny eller umgås utanför hemmet. Behöver stöttande ord."


Denna kommentar trillade in för ett tag sen och detta är ett ämne som jag tycker är viktigt för jag vet själv hur det är att ställa in saker bara för att man råkar ha mens just då... Däremot är det inget jag gör längre. För jag tänker inte låta mensen vinna, nej. Så borde ni ocks tänka som kännde er träffade av kommentaren. Låt inte mensen hindra dig från saker du vill göra - ditt liv. För du kan inte ta igen förlorad tid! Toaletter finns bokstavligen överallt, så att hitta en toa är ditt minsta problem och råkar du vara i skogen (där det inte finns toa), ta första bästa buske. Saker och ting löser sig när man väl hamnar i den situvationen.  


Så låt inte mensen göra så att du går miste om saker du vill se och göra i livet! Jag kan lova att en dag när ni är erfarna vad gäller mens så kommer inte ni kunna förstå varför ni intre kunde göra vissa saker bara för att ni hade mens.


 

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards