mensbloggen

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Mensbloggen - 16 februari 2014 16:35



När man har mens kan man inte duscha. falskt

Det är tillåtet att unna sig choklad under mensen. sant

Man kan inte använda tampong om man är oskuld. falskt

Man kan göra allt man vanligen gör även fast man har mens. sant

Man kan inte ha sex när man har mens. falskt

Man förlorar oskulden när man använder en tampong. falskt

Man ska inte träna när man har mens. falskt

Viss typ av mat skall undvikas när du har mens. falskt

Man kan inte bli gravid när man har mens. falskt

Mensen kan vara oregelbunden i början. sant

 


Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards