mensbloggen

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Mensbloggen - 2 mars 2014 17:45

Lägg inte ner din dyrbara tid på att önska efter något du inte har, eller jämföra dig med dina kompisar. För du ser ju bara allt det bra som du "drömmer om", men tro mig de har också komplex och imperfections - bara det att du kanske inte ser det. För man är så mycket hårdare mot sig själv och dömer sig själv mycket hårdare - gör inte det. 


Ingen är perfekt, alla har något som de gillar mindre med sig själv. Istället, lägg den tiden på dig själv att se allt som faktiskt är så himla bra. För någonstans i världen är det någon som skulle kunna döda för dina imperfections, dina svagheter. Ta till exempel en tjej som är jätteonöjd med sina små bröst då kan jag tala om att någonstans finns någon med gigantiska bröst som inget hellre vill ha små. Så lägg er i tid på era positiva sidor och det du är nöjd med.


Jag lovar att någon där ute skulle gå genom eld och vatten för att få det du har, jag lovar. För hur mycket du än vill ha något annat så får du nöja dig med vad du är född med. Då har du två alternativ: Antingen kan du drömma och längta efter att få slippa dina imperfections ELLER så kan du jobba med dina förutsättningar och uppnå resultat. Alla har olika förutsättningar, det är ett faktum. MEN alla kan jobba på det och bli bättre och få resultat. Så sträck på ryggen och var stolt över den du är. Dina svagheter/brister är vad som gör just dig perfekt. En diamant i en guldgruva.


*

You are perfect exactly as you are.

With all your flaws and problems,

there's no need to change anything.

All you need to change is the thought.


*


Different is beautiful💕


Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards