mensbloggen

Direktlänk till inlägg 21 mars 2014

JAG tycker

Av Mensbloggen - 21 mars 2014 16:43

Denna hårborttagningskräm har jag testat och ärligt talat fungerar den inte alls (för mig). Hade lika mycket hår på benen före som efter... Så märkte verkligen ingen skillnad. Hade verkligen önskat att den funkat men icke. Det är "doft" på den, men genom "rosdoften" känner man en stark lite stickande lukt som inte luktar jättegott. Man kan abslout stå ut med lukten om den har funkat, men eftersom den varken gör det så vill jag inte gärna lukta på den i onödan. Även förpackningen är ganska opraktiskt, som en tandkrämstub i storformat. Inte så händigt att hålla på med. Så den här produkten är inget jag skulle rekomendera, för tycker som sagt inte den funkade. Ni som har testat, vad tycker ni? (lämna en kommentar). Det här är ingen produkt jag kommer lägga ner en hundralapp på igen, men ska ge den fler chanser för vem vet vad som kan hända (plus att jag inte vill slänga den), så får väl ta slut på den. Hör av mig om den börjar fungera.


Idag så ger jag betyget 1/5 på denna hårborttagningskräm från veet.

 


 
 
Ingen bild

Anonym1

21 mars 2014 23:25

Jag använder alltid den och det är en av de bästa produkter jag vet! Fungerar verkligen utmärkt och jag tycker den doftar bra också! :)

 
Scarlett Silverwood

Scarlett Silverwood

28 mars 2014 20:35

Jo det finns även i sprayformat, vilket funkar toppen! Man sprayar ett vitt lager på ex benen och har på 3-6 minuter. Sen duschar du av benen och vips har du rakade mjuka ben! Luktar det illa kan man sätta på en kräm efteråt ju :)

http://silverwood.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

anonym

3 april 2014 16:27

Jag avnänder den i sprayform. I början fungerade den skit bra! men inte så värst nu, anledningen tror jag dock är att i början så kollade jag alltid att håret lossnade med den lilla skrapan som med följer. Nu har jag blivit lite lat och brukar inte göra det. Håret skulle jag säga tar några dagar längre än rakning att växa ut. min luktar typ som jasmine eller liknande och det luktar lite skumt :(
jag ger den 4/5 :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mensbloggen - 18 december 2019 10:56

Hej! Bloggen har legat nere, men har skrivit om det mesta som finns att skriva om och svarat på massor av frågor - så det ni undrar över har jag säkert redan skrivit om, om ni kollar tillbaks i arkivet!   Jag tänkte bara dela med mig av ett pre...

Av Mensbloggen - 28 augusti 2018 10:05

  Hej,   Kommentera detta inlägg och berätta   vad ni vill läsa om :) ...

Av Mensbloggen - 5 juni 2018 19:28

En läsare som delar med sig av sin "första mensen historia". Tack, alltid lika kul att läsa om era första mensar!   Jag kommer ihåg min första mens som om den vore igår :) Det var den 9 december 2017 😂Jag hade precis vaknat och skulle som...

Av Mensbloggen - 18 november 2017 14:44

Ett brustet hjärta finns det ingen medicinering på och ont som satan kan det göra. Det kan kännas som att man aldrig kommer bli lycklig igen. Men det stämemr inte, man blir lycklig igen. Man kommer bli kär igen. Men ibland tar det tid, och det behöve...

Av Mensbloggen - 14 november 2017 13:50

Hej, tänkte skriva 21 saker som jag hade sagt till yngre mig om jag hade kunnat gå tillbaks i tiden och prata med mig själv som tonåring.   1. Sluta jämföra dig med dina kompisar. Du är fin som du är och kommer aldrig bli någon annan hur mycket d...

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards