mensbloggen

Alla inlägg den 29 mars 2014

Av Mensbloggen - 29 mars 2014 17:29

Clara Henry har laddat upp ett ny video om mens, den här gången blev det "10 sätt att bära ett mensskydd". Tycker det är så bra att personer faktiskt är öppna kring ämnet för det är normalt och något alla kvinnor har. Videon finns här under, värd att kolla på. Länk till hennes YouTube kanal 




När vi ändå pratar Clara Henry, hon skrev en krönika hos veckorevyn här om dagen som verkligen är värd att läsas. Den handlar om dagens "ideal" om hår på kroppen. Varför ska man vara rakad som en babyrumpa? Tycker ni ska ta er en titt på den, länk till krönikan "Plötsligt har jag fattat att det jag eftersträfat endast är ett ideal". Vill ni kika hennes egen blogg så kan ni göra det as well :) HERE



Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards