mensbloggen

Alla inlägg den 17 juni 2014

Av Mensbloggen - 17 juni 2014 12:34

Kom och tänka på en lite story jag inte har betättat tror jag. Jag hade inte alls haft mens länge då. Jag reste bort med familjen och tror ni inte mensen skulle komma just då. Vi bodde på hotell och jag lyckades såklart mensa ner lakanet... Usch tyckte det var jättejobbigt just då, fick för mig att hotellet skulle skicka en räkning på ett förstört lakan. Haha som tur var kom aldrig någon räkning och ingen fick någonsin veta :) Städerskan bytte bara ut lakanet dagen efter och ingen sa något!! Jag antar att det inte är första gången någon mensar ner ett lakan på ett hotell, så städerskorna har säkert förståelse iaf om de är kvinnor för då vet de ju hur det kan vara!! No big deal egentligen, olyckor är mänskligt!


 

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards