mensbloggen

Alla inlägg den 30 juli 2014

Av Mensbloggen - 30 juli 2014 17:03

En bloggläsare som skrev en kommentar till mig om en mensapp som heter Woman Log, så laddade ner den för att ta en titt. Däremot måste jag säga att den inte överträffade min go too mensapp p-tracker. Men Woman Log var det inget fel på, ganska lik alla andra mensappar. Man kunde fylla i det mesta, ens symptom,  hur mycket man blöder, om man har sex, feber osv. Man kunde också ha lösenord på om man känner för det! Så har inget negativt egentligen att säga, den uppfyller sin funktion. Bara en blomma som bild utåt - ganska diskret och vardaglig med andra ord. Ett plus var att den var enkel att förstå!!



Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards