mensbloggen

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2014

Dagens Fråga

Av Mensbloggen - 19 augusti 2014 14:15


Kom bara att tänka på att det skulle vara intressant att höra var ni förvarar era mensskydd?! Kan passa på att berätta var jag har mina... Kan hända att de vandrar runt lite men antingen i min byrå på ena sidan eller ett skåp där jag har smink och diverse olika saker.

 

Lämna gärna en kommentar och berätta!! :)


 
 
Ingen bild

Anonym

19 augusti 2014 14:23

Jag förvarar mina i badrumsskåpet:-)

 
Ingen bild

Mig :)

19 augusti 2014 14:55

Jag har inte fått mens än, men jag har bindor och tamponger i en nessesär i väskan "i fall att"
Kram

 
Ingen bild

Tilda

19 augusti 2014 21:02

Jag har typ en "mensskyddslåda" där jag lägger alla mina saker och typ organiserar de och så hehe.... Det är faktiskt jätte kul! Lite som att ha en sminkkollektion fast med mensskydd istället! :) Kram<3

Mensbloggen

19 augusti 2014 22:03

Haha ärligt talat håller jag med dig på det!! :-)

 
Ingen bild

Jsksndkdlsnsbz

20 augusti 2014 16:40

Jag har alla mensskydd i en låda under min säng. Men så har jag även små necessärer med skydd som ligger i olika väskor som Emergency kit!:)

 
Ingen bild

Anonym

21 augusti 2014 07:28

Jag och mamma delar mensskydd och så och vi har ett skåp vid toaletten där vi har allt från minitamponger till extra tjocka nattbindor :-)

 
Ingen bild

Anonym

21 augusti 2014 19:18

Jag har mina mensskydd i min skrivbordslåda. Och i olika neasesärer när jag ska bort:)

 
Ingen bild

Emma

24 augusti 2014 11:44

Helt ärligt så ligger det typ tamponger lite överallt.. I min väska, i olika necessärer, på min byrå men främst i badrummet. :-)

 
Ingen bild

Emma

24 augusti 2014 18:40

Ligger nog lite överallt haha. Men har en stor Ica påse i min garderob, i ett badrumsskåp och i väskan. Som sagt ligger det nog lite här och var i olika lådor och väskor hehe..

 
Ingen bild

Mens power

3 september 2014 23:55

Hej tänkte beretta en liten pinsam händelse som inträffade nyrligen. Det var så att jag köpt mina allra första string trosor som var hälften spets hälften liopard mönster och kvällen därpå ligger jag i min säng med de nya trosorn och kan inte sova. Därför bestämmer jag mig att ta fram en fin necessär och sortera mina bindor , tamponger och trosskydd i. Just när jag sitter där mitt på golvet med string och tamponger och allt , så kommer mamma in.
Fy vad pinsam tänkte jag men sedan skrattade hon bara gick ut igen.

Ja det var mn llla berättelse kram

Mensbloggen

9 september 2014 15:11

Tack för att du ville dela med dig :)) http://mensbloggen.bloggplatsen.se/2014/09/08/10849047-inskickad-historia/

 
Ingen bild

Girlpower

11 september 2014 17:39

De ligger ju i badrumsskåpet, men också i mina skrivbordslådor ibland och när jag ska ha med mig de någonstans lägger jag dem i bhn, bästa stället!

 
Ingen bild

Anonym

28 oktober 2014 17:21

I skolan har jag de antigen i linnet/toppen/bhn.
Hemma har jag de i mitt och mammas hemliga mensskydds ställe, för min lillasyster alltid ska gå runt och rota i mina skåp med sina kompisar. Så ifall syran hittar en tampong så kan jag bara skylla på mamma. Ifall hon får veta att jag har mens kommer såsmåning om hela skolan veta det.

 
Ingen bild

Samira

2 januari 2015 15:32

Jag har ett par bindor, trosskydd och tamponger i en necessär, men sen har jag också en liten mens-låda. Det är ett smyckesskrin med olika fack och lådor om ni förstår. Där i har jag:
- Choklad (jag kan inte leva utan choklad under mensveckan, då blir jag 10 gånger tjurigare hahaha)
- Några bindor och tamponger.
- Alvedon
- Näsdukar (när jag blir riktigt irriterad gillar jag att bara sätta mig på golvet, storgråta och äta choklad, då är det bra att ha något att snyta sig i hehe)

Jag rekommenderar verkligen en sån här låda, öppnar den varje dag under mensveckan, när jag är som surast. Jag är en sån person med överdrivet mycket humörsvängningar :P

 
Ingen bild

mej

2 januari 2015 23:05

En necessär med bindor och trosskydd, en necessär med tamponger :D

 
Ingen bild

Sökerhjälp

19 augusti 2015 12:45

Förlåt kanske inte hör hitt men hur hittar man sina egna frågor?!

Mensbloggen

19 augusti 2015 17:33

Du går till inlägget du kommenterade och läser svaret. Eller ställ din fråga till höger i menyn så samlas alla på samma ställe!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mensbloggen - 18 december 2019 10:56

Hej! Bloggen har legat nere, men har skrivit om det mesta som finns att skriva om och svarat på massor av frågor - så det ni undrar över har jag säkert redan skrivit om, om ni kollar tillbaks i arkivet!   Jag tänkte bara dela med mig av ett pre...

Av Mensbloggen - 28 augusti 2018 10:05

  Hej,   Kommentera detta inlägg och berätta   vad ni vill läsa om :) ...

Av Mensbloggen - 5 juni 2018 19:28

En läsare som delar med sig av sin "första mensen historia". Tack, alltid lika kul att läsa om era första mensar!   Jag kommer ihåg min första mens som om den vore igår :) Det var den 9 december 2017 😂Jag hade precis vaknat och skulle som...

Av Mensbloggen - 18 november 2017 14:44

Ett brustet hjärta finns det ingen medicinering på och ont som satan kan det göra. Det kan kännas som att man aldrig kommer bli lycklig igen. Men det stämemr inte, man blir lycklig igen. Man kommer bli kär igen. Men ibland tar det tid, och det behöve...

Av Mensbloggen - 14 november 2017 13:50

Hej, tänkte skriva 21 saker som jag hade sagt till yngre mig om jag hade kunnat gå tillbaks i tiden och prata med mig själv som tonåring.   1. Sluta jämföra dig med dina kompisar. Du är fin som du är och kommer aldrig bli någon annan hur mycket d...

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Skapa flashcards