mensbloggen

Direktlänk till inlägg 12 september 2014

Gammal + Ny Omröstning

Av Mensbloggen - 12 september 2014 22:29

Resultat tidigare omröstning:

   



Ny omröstning: Vad tycker du om Libresse nya deisgn (på förpackningarna) till deras bindor? ("Roll. Press. Go")

Hiss eller diss? Rösta i menyn på höger.



 
 
Ingen bild

Anonym tjej

13 september 2014 08:37

Hej!
Jag ska tävla med min häst imorgon och idag fick jag mens, jag vet inte vad det är med mig men jag känner mig så jävla nere och bara gråter och är ledsen över detta. Snälla snälla du, pigga upp mig!
PS, om du inte visste så tävlar man med vita ridbyxor.. Ds

Mensbloggen

13 september 2014 14:37

Mensen är en del av en kvinnas liv, vi sitter alla i samma båt :) Tänk att din kropp fungerar som den ska och det är ju toppen!!!

Sen så gissar jag att en hästtävling inte tar jättelång tid? Så byter du mensskydd innan och efter så kan du ha de vita byxorna utan att oroa dig. För att vara på den säkra sidan kan du ju ha en nattbinda som är mycket längre än vanliga bindor så rinner det heller inte bakåt när du sitter i sadeln! Kram :-)

 
Ingen bild

Anonym tjej 14 år

14 september 2014 02:16

För lite mer än ett år sen trodde jag att jag hade fått min mens, men det såg mer ut som bruna flytningar, nu har det gått ett år och har bara haff vita flytningar och ingen mens så nu tänker jag om det är något fel på mej eller om det inte var min mens då för ett år sen. Det känns jätte läskigt eftersom jag nu är 14 år och inte har haft den isåntfall på ett år.... Svara gärna

Mensbloggen

14 september 2014 12:05

Tycker du kan gå till Skolsyster och berätta och höra vad hon säger. Antagligen är allt som det ska, men alltid jobbigt att inte veta och oroa sig!! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mensbloggen - 18 december 2019 10:56

Hej! Bloggen har legat nere, men har skrivit om det mesta som finns att skriva om och svarat på massor av frågor - så det ni undrar över har jag säkert redan skrivit om, om ni kollar tillbaks i arkivet!   Jag tänkte bara dela med mig av ett pre...

Av Mensbloggen - 28 augusti 2018 10:05

  Hej,   Kommentera detta inlägg och berätta   vad ni vill läsa om :) ...

Av Mensbloggen - 5 juni 2018 19:28

En läsare som delar med sig av sin "första mensen historia". Tack, alltid lika kul att läsa om era första mensar!   Jag kommer ihåg min första mens som om den vore igår :) Det var den 9 december 2017 😂Jag hade precis vaknat och skulle som...

Av Mensbloggen - 18 november 2017 14:44

Ett brustet hjärta finns det ingen medicinering på och ont som satan kan det göra. Det kan kännas som att man aldrig kommer bli lycklig igen. Men det stämemr inte, man blir lycklig igen. Man kommer bli kär igen. Men ibland tar det tid, och det behöve...

Av Mensbloggen - 14 november 2017 13:50

Hej, tänkte skriva 21 saker som jag hade sagt till yngre mig om jag hade kunnat gå tillbaks i tiden och prata med mig själv som tonåring.   1. Sluta jämföra dig med dina kompisar. Du är fin som du är och kommer aldrig bli någon annan hur mycket d...

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Skapa flashcards