mensbloggen

Alla inlägg den 1 oktober 2014

Av Mensbloggen - 1 oktober 2014 14:00

Ni som följt bloggen ett tag har kanske läst om mitt 'Emergency Kit'. En grej som passar mig väldigt bra, har hjälpt mig många gånger i nöd och är bara väldigt praktisk enligt mig. Har ni inte läst om detta tidigare så tycker jag verkligen ni ska ta en titt på mina tidigare inlägg om detta, Inlägg 1 och Inlägg 2. Vem vet det kanske passar er lika bra som det passar mig? 


I ett kompisgäng är jag ofta personen som har det mesta i sin väska, ni vet den man kan fråga om det mesta så har den det? Det är inte ett undantag vad gäller mensskydd... Händer inte alltför ofta att jag får låna ut det när någon blir överaskad av mensen och tänk om alla bara skulle ha ett emergecny kit i sin väska så skulle vi alltid gå säkra och förberedda! Jag lovar att det underlättar och är så enkelt.


Läser ni länken på inlägg 2 ovan så kan ni se några exempel på emergency kit från mig och två bloggläsare (från år 2012). Men jag har uppgraderat mitt emergency kit sen 2012 och tänkte att ni kanske vill se hur det ser ut idag? Men detta på ett villkor... att ni skickar in bilder på era emergency kit och skriver vad som finns i. Deal? Så gör jag ett inlägg med bilder på era emergency kit plus mitt :) 


Instruktioner skicka in bild:

Skicka bilden till min mail mens_fraga@hotmail.se senast på måndag nästa vecka 6/10-14. Alla är anonyma!


Mens · Tips

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards