mensbloggen

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Mensbloggen - 7 oktober 2014 12:00

Tänke börja med #tipstisdag där jag helt enkelt delar tips/rekomendationer med er på tisdagar. Ni får också gärna komma med tips genom kommentarerna eller min mail så kan jag skriva ett inlägg om det också. 


Så denna tipstisdag så tänkte jag tipsa om billiga mensskydd för vem vill inte spara pengar?! Majoriteten av läsarna här är studerande och jag vet av egen erfarenhet att man inte alltis har så tjock plånbok under den här tiden. Man vill inte heller kanske lägga ner pengar på mensskydd för hur kul är det?!


De billigaste bindorna jag hittade var Apotekets, man får 100 st bindor för 105 kr. Vet ni några som är billigare? Dela med er av era tips på billiga bindor. Samma sak för tamponger, 100 st för 105 kr på Apoteket. Finns i olika storlekar.




#tipstisdag

Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards