mensbloggen

Alla inlägg under november 2014

:(

Av Mensbloggen - 2 november 2014 13:34

Hej, jag vet att jag inte är den bästa på att uppdatera bloggen och tyvärr kommer det inte bli bättre än på ett tag. Jag vill så mycket men tiden räcker inte till. Jag har helt sjukt mycket saker att fixa och göra och det går ut över uppdateringen här. För att få ihop ett inlägg tar mer tid än vad man tror och brukar även tidsinställa inlägg ganska ofta för att jag inte hinner. Så skriver säkert inlägg en gång i månaden här, men när jag gör så tidsinställer jag några framåt.. Ifall ni inte vet så går jag sista året på gymnasiet nu med naturvetenskaplig inriktnng och nu i november-december så har jag sjukt mycket kursprov i de flesta kurserna. Därför kommer jag inte att skriva några inlägg förens mitten av december, vet jättelång tid.  Däremot kommer jag att logga in dagligen och svara på era frågor och kommentarer så det kommer inte förändras något. Går mycket lättare att bara logga in på mobilen och svara er!! Jag hoppas ni förstår :)


Och i sista halvan av december kommer jag blogga mycket, lovar. Under tiden får ni gärna lämna förslag ni vill att jag ska skriva om, så kommer jag göra det senare!! :) Ses snart


  


Presentation


I den här bloggen kan du ställa alla dina frågor. Antingen i frågelådan här under eller maila mig på mens_fraga@hotmail.se
Jag svarar på allt så gott jag kan. Du kan såklart vara anonym, precis som jag! Kommentera om det är något du saknar här. :)

Fråga mig

2 687 besvarade frågor

Omröstning

Har Du riklig mens?
 Ja
 Nej
 Har inte mens

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards